Årets önskelista

Både födelsedag och jul kommer upp snart och min önskelista är ganska kort i år. Jag vet att resan till Rom var stor del av mina födelsedagspresenter och det var också en väldigt bra sådan. Jag föredrar ofta upplevelser före prylar i present så en resa är perfekt. Väl i Rom köpte Mamma en väska till mig som är födelsedagspresent så man kan nog säga att jag redan fått mina födelsedagspresenter. Men julen är fortfarande kvar och detta är vad jag önskar mig:
 
"Ringförvaring" - en låda till mina ringar alltså
Just nu ligger alla på fönsterbrädan och gardinen välter ner dom hela tiden, inte kul.
 
 
"Petter och hans fyra getter" - bästa barnboken som finns
Kan verka lite fjantigt att jag önskar mig en barnbok men den är min absoluta favorit och jag älskar den lika mycket nu som när jag var barn. Den är ett riktigt barndomsminne och jag vill helt enkelt bara ha ett exemplar av boken jag tycker så mycket om.
 
                                 
 
Smyckesträd
Ett stort ett med många krokar som ser ut som ett riktigt träd. Inte ett litet med knubbiga stumpar som ska föreställa grenar.
 
                                       
 
Längre lista har jag inte. Är inte lika materiell längre som jag var i min barndom. Känner inte att jag behöver speciellt mycket...
 
Pengar är såklart en trevlig present också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0