7 Oktober 2012

Den här veckan förvånade jag mig själv, har tränat 6 dagar av veckans 7. Trodde jag aldrig om mig själv om jag ska vara ärlig. Det var inte ens något jag strävade efter, det bara blev så. Fast det var nog tur att det blev så trots allt, åt som en gris ett par dagar. Fyy vad jag gluffsade! Men finns punschpraliner på hyllan i affären så köper man det. End of story!
 
  
Detta är värt sin vikt i guld!
 
Valde att skippa skolan i torsdags och fredags av den simpla anledningen att jag faktiskt hade den möjligheten. Läraren skulle inte vara där de dagarna så varför skulle jag då vara där? Det var på tordagen jag åkte med Mamma och handlade och därav satt och åt godis hela dagen och på fredagen var det fika på stan och sen på kvällen gick jag faktiskt ut, inte värt det... De jag gick ut med sa själva att det var en riktigt tråkig kväll. Och när jag kom hem visade min extremt dammiga termometer att det var minusgrader ute! Redan?! Fast å andra sidan är det nog dags nu, det är ju trots allt Oktober.
 
  
 
Även den extremt goda passionsfrukts-cheesecaken jag fikade på. Mums!
 
 
"Piffade upp" mig med lite guldiga accessoarer på min ganska vardagliga outfit! Det fick duga...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0