22 September 2012

Bestämde mig imorse för att ta en långpromenad och det gjorde jag. 11,4 km blev det och jag var så trött när jag kom hem. Helt otroligt vad trött jag var, trots att jag faktiskt tagit ett par pausar den sista biten för att vila haha. Men men, vissa dagar är det jobbigare än andra. Tycker iallafall det är jättehärligt att vara ute och både springa och gå. Mitt huvud fylls varje gång av massa positiva tankar. Och speciellt nu är det extra härlig att vara ute när löven börjar färgas i massa olika färger. Jättefint!
 
Minns att hösten i Paris var riktigt fin!
 
Fast allra skönast var nog när jag kom hem och fick hoppa in i duschen, det var extremt kallt ute och jag vara väl i princip genomfrusen. Sen kura jag ihop mig i en filt och kollade på Jurassic Park! Känns nästan som att jag har en filt runt mig hela tiden, fryser jämt! Burr...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0