29 September 2012

Idag tog jag en rejäl sovmorgon. Fick kravla mig upp ur sängen strax innan 12 för att mamma ringde som en tok. Tydligen var jag den enda som jag hemma då och jag var nog ganska trött/nyvaken då för jag minns inte alls vad hon ringde om. Iallafall så var hon på marknad då och kom hem med marknadschoklad och sura jordgubbsstänger, så gott!
 
  
 
Sen var jag duktig och lagade mat! Lax med philadelphiaost på. Riktigt gott.
 
Just nu sitter jag i soffan och kollar på "Körslaget". Det är inget som jag vanligtvis kollar på men mamma berättade att min mellanstadieslärare är med i en kör. Och det stämmer, det är han. Så kul att se! Tycker alltid det är lika kul att se folk på TV som jag ser eller har sett i vekliga livet och tvärt om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0