30 September 2012

Var nere vid sjön idag med en kompis och fotade vatten, strand och ankor. Måste göra en film till en visa jag fått på skolan. En kille skriver, spelar in och sjunger sin visa och jag gör filmen så tillsammans skapar vi en musik video!!! Wow...typ... Inte speciellt sugen på att göra det. Hade nog helst sluppit ifall man fick välja. Glömde bort att ladda kameran innan jag åkte (hann ladda den i 20 minuter bara) så när vi väl var på "location" så tog batteriet slut efter 5 minuter. Så det blir bara att åka tillbaka en annan dag med bättre laddad kamera och fortsätta. Tyvärr så ska det regna i typ en vecka nu så får väl se när och om det blir av.
 
Hade på mig min skinnjacka med pälskrage idag som jag nästan glömt att jag hade. Köpte den för ett par år sen i London på Miss Selfridge och tycker så mycket om den.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0