Godmorgon!

Kände mig ovanligt pigg imorse, gick upp i god tid och slapp stressa. Ynka 2 grader imorse så från och med nu gäller vinterkläder. Vinterjacka, vantar och halsduk blev det och jag har även mina boots från London. Dom skavar lite med skit samma!
 
 
Just nu sitter jag själv i ett klassrum och väntar på nästa lektion. Jag är den enda från klassen som är här just nu och den klass som vi har lektion med är på klassfotografering. Så sjukt tråkigt att gå i en klass som består av fyra stycken varav två "är sjuka" typ tre dagar i veckan. Vet inte om jag ska försöka stå ut med det här eller om jag ska försöka hitta något annat att göra på dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0