Hösten är här och jag fryser

Burr vad kallt det var i morse! 9 grader!!! Jacka, vantar och halsduk fick det bli. Har även bestämt mig för att börja ha klackar allt mer ofta nu, även om det inte direkt passar  in på det ställe jag befinner mig på dagarna. Så från och med nu, klacka så ofta som möjligt!
 
    
Inneoutfit och uteoutfit idag.
 
Lyckade komma ut i kylan och springa mina minuter tidigare idag och det var inte jobbigt idag till min stora förvåning, kunde nog sprungit mycket längre ifall jag hade behövt. Känns så himla kul att jag inte gett upp den plan jag följer. Har nu bara två och en halv vecka kvar (10 veckor frång början) och jag kommer att klara det. Men vad ska jag göra sen? Tror nästan jag måste skriva en egen plan sen för det verkar passa mig att ha just en plan. Då är det bara att göra det som står på schemat. Busenkelt! Och det blir gjort också!
 
Snart börjar River Monster och åhh som jag hoppas att han fiskar efter någon riktigt stor och ful fisk idag! Imorn när jag kommer hem ska jag baka bullar :)
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0