Jag vill ha RIKTIG fika!

Fick reda på idag att jag betalar 1500 kr för fika på skolan!!! Trodde den slanten var någon allmän avgift för att få gå där men neeeeej, den är för fika! Det är inte ens gott fika. Brukar ta någon lite törr kakbit bara för att inte verka udda, vill egentligen inte ens ha... Direkt imorgon tänker jag gå till någon och fråga om jag måste betala för fika som jag inte ens fikar på. Sitter ändå oftast där med ett glas vatten iallafall.
 
Ska jag betala för fika så vill jag ha god fika!
 
Som t ex:
 
  
                                   Macarons                                                        Cheesecake
 
     
          Chocolate chip cookies                              Hallonpaj                                        Kladdkaka
 
Bjuder dom på det här, DÅ kan jag betala.   
 
Men något positivt, jag slapp regnet så jag kunde springa utomhus :) Mörka moln åt alla möjliga håll då jag klev ut genom dörren men inte en droppe fick jag på mig. Helt perfekt! Börjar för övrigt närma mig slutet på min tio-veckors-plan. Kan knappt förstå att jag lyckats stå ut i nio och en halv vecka nu och att det fortfarande känns jättebra.
 
Jo, senaste gången jag målade naglarna bestämde jag mig för att doppa ett par i en glitterburk, väldigt nöjd blev jag. Höll jättebra gjorde det med men vilket helvete att få bort det!!! Stod säkert tio minuter och försökte skrapa bort tre naglar.
 
 
Kommer nog dröja ett tag innan jag doppar naglarna i glitterburken igen.
 
Om en stund börjar River Monsters så då blir det soffa + filt + myslampa. Och imorgon ska jag för första gången någonsin åka buss TILL ett ställe, tidigare har jag bara lyckats ta bussen hem. Men det går nog bra. Hur svårt kan det vara egentligen? Och om det skulle bli så att det inte funkar, jaa då går jag hem istället haha.
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0