Men har jag gått och blivit helt jäkla senil eller?!

Skolan börjar på onsdag och jag har börjat gå igenom vad jag ska ta med mig, vilket block jag ska ha i vilket ämne osv. Det mesta går bra och jag ser lite fram emot att inred mitt nya skåp men jag hittar inte två block som jag vet ligger här någonstans! Dom är som försvunna, har letat i garderoben, under sängen, i byrån, i sängbordet och på alla ställen säkert minst tre gånger men jag hittar dom inte!

 

Detta är vad jag letar efter. Ett gammalt matteblock med massa viktiga anteckningar sen tidigare och ett helt nytt anteckningsblock som jag köpte förra året. Visseligen så gillar jag inte det svarta speciellt mycket men det känns ju som ett oerhört slöseri att inte använda ett helt oskrivet block. Men om jag inte hittar det, vad gör jag då?

Tur att mamma och jag ska in till Örebro imorn, då kan jag köpa ett nytt. Ska leta lite till medan jag tittar på "Sagan om de två tornen" som börjar snart.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0