Shopping!

Idag åkte jag och mamma till Marieberg och shoppade och det blev lite dyrare än vad jag tänkt mig... Men jag är så nöjd med vad jag har köpt!




Det jag shoppade i var shorts från Rut m.fl, linne och kofta från New yorker i Brno samt en svart blommig ring från Forever 21 i Wien.

Det jag gav mig ut för att shoppa var ett par joggingskor, fleränmes-block till skolan och ett fotoalbum. Allt det hittade jag...


Supernöjd med blocket och albumet från Bokia.


Supersköna skor hittade jag på Intersport för väldigt väldigt många kronor :s

...men sen så hittade jag ju såklart lite till...

  
Rut m.fl


Perfekt skolväska från Accent


Mamma köpte mig en ring från Kappahl.

Riktigt bra shoppingdag! På måndag åker jag in till Örebro igen fast denna gång med en kompis. Måndagens uppdrag: PENNOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0