Smultron + jobb...

Började dagen med att gå ut till rabatterna och plocka mig lite smultron att ta med till jobbet att mumsa på. I år har vi verkligen massvis med stora fina saftiga smultron. Älskar alla sorters bär och det absolut bästa är ju när dom är nyplockade. 

 

Den bar det av mot jobbet... Där sitter jag framför en dator och tråkar i 8 timmar, klickar in massa artikelnummer och sen REVISE, REVICE, REVISE!!! Arbetsskada...

 

Ser kul ut, ellerhur? Tur att tjejen jag jobbar med är trevlig/rolig. Annars hade det varit sååå mycket tråkigare att sitta där :) Men på torsdag ska jag iallafall baka kakor och ta med och bjuda på på fredag. Bara för att alla varit så trevliga och snälla mot mig och välkomnat mig till deras lilla kontorsmiljö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0