3 dagar kvar till jullov/2 prov och 1 inlämningsuppgift kvar till jullov

Försöker få klart mitt arbete om Italiens enande men det finns så mycket annat roligare att göra. Just nu går Briget Jones på tv, den kan man ju bara inte missa! Sen så snöar det även utanför, man måste ju titta på snön när den faller.

Idag åt vi julbord med farmor, farfar, faster och hennes man någonstans i skogen utanför Grums. Maten var god men efterrättsbordet var ALLDELES för litet! Efterrättsbordet är mycket mycket bättre på Grythyttan där endast vi fyra har vårat årliga julbord.

Bilderna är från julbordet på Grythyttan!


Mamma, världens bästa fotograf, tog lite fina bilder på vägen dit. Visst syns det oerhört tydligt på bilden att detta är jag och min bror?



Detta är vad jag äter på varje julbord: Lax och ägg! MUMS


Och det alltig efterlängtade efterrättsbordet! Fast knäcken var en stor besvikelse, var som att tugga på småsten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0