Dagens skratt

Detta hände i skolan. Det var dags för historialektion och läraren där går igenom allt så oerhört fort så vi hinner knappt anteckna. Därför kom jag och en kompis överens om att vi antecknar varannan gång och sen kopierar anteckningarna till varandra.

Idag var det min tur så jag satt och skrev för fullt. Min kompis hade inte tagit med sig varken block eller penna till lektionen. Bara textboken.

Textboken ligger ihopfälld på bänken, han sitter tillbakalutad i stolen (och ser alldeles för nöjd ut om ni frågar mig) och då frågar läraren honom:

-Antecknar du inte?

Han får då lite smått panik/hjärnsläpp och svarar:

-Joo.

Hahahaaa!!! xD

Han skyndar sig och ändrar svaret till:

-Nej, öhmm jag...öhhh blocket är hemma.

Som vi skrattade åt honom då! Helt sinnessjuk va roligt vi hade åt just det där. Han sitter verkligen då och gör INGENTING men ändå så svarar han "joo" på frågan "antecknar du inte?". Hahaa 

Kunde nästan inte hålla skrattet inne efter det, satt och fnissade en bra stund ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0