Linköping Universitet

Klev upp kl 5 i morse för att åka buss i 2,5 timmar för att komma till Linköping universitet. Jag trodde att vi skulle få reda på massa bra fakta om skolan, vilka utbildningar som finns, hur det är att bo där m.m. men så var det verkligen inte! Allt vi gjorde var att sitta på en massa föreläsningar... Dom var väl visserligen lite intressanta men jag kände inte att jag vann något på att sitta där dock.

Så jag och två kompisar tog bussen inte till centrum för lite sightseeing/shopping.


Skolan

Skolan igen

Inuti skolan

Såg lite skojiga blommor inne i centrum

Tycker att Linköping var en ganska fin stad men jag vet inte om jag vill gå i skola där

Såg flera fina träd. Hihi

Dagens fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0