Skola, matte, macarons, joga...

Nu börjar man verkligen förstå att det snart är vinter. När jag gick upp imorse var det -4 grader och frost överallt. Blir vinterjackan i fortsättningen. Vill så gärna ha en ny vinterjacka btw. Drömde om en en gång men än så länge så har jag inte hittat den i verkligheten. Typiskt...för den var så fin i drömmen.



Hade två mattelektioner i skolan idag och fortsatte med matten även när jag kom hem. Har matte D-prov på måndag morgon och känner mig mindre förberedd än någonsin. Matten är så svår just nu. 



Kände verkligen för att baka macarons igen...så det gjorde jag!



         





Chokladmacarons med nutella!

Och som avslutning på dagen så tog jag ett litet jogapass.



Tände till och med Gösta (älgen) för första gången i år. Riktigt mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0