Essäer är INTE kul...

Ska tydligen skriva en dum essä om "språksociologi" och det är inte alls kul! Svårt och onödigt tycker jag, men jag har iallafall kommit en bit på vägen. Fick nyss veta att jag inte har word på min dator så jag tvingas skriva allt för hand. Jag hoppas att det jag skriver blir 1-2 dataskrivna sidor när jag skriver in det senare.


Fast nu tog jag en lite paus för att kolla på Erik och Mackan. 

Pappa fyller år idag men eftersom han inte är hemma så firade vi honom igår med HALLONPAJ! Blev lite över så det åt jag till frukost. Hehe. Lunch blev precis som förra veckan, pasta/lax/spenat-saken från findus.

   

Bestämde mig även för att titta närmare på min underbara världskata så jag rullade ut den... 


...och den är lika stor som min säng! Men jösses vad fin den är och att Karlskoga står med... WOW! Jag är så nöjd!!! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0