Helg! Äntligen!

Den här veckan var extremt jobbig. Blev sjuk i måndags (har inte varit sjuk på superläge) och blev frisk idag. Har massa läxor jag borde göra nu eftersom jag inte orkade göra några under veckan. Nu ska jag strax skriva inlämningsuppgift i biologin och efter det ska jag nog börja med mitt projekarbete: MANDARIN! :D

Nytt godis vi hittat denna vecka...

Center Kokos: Mycket god. Älskar choklad med kola i! Och kokosen gav lite extra konsistens.


Maoam Sour: Hittade denna på godishuset, utifrån bilden så är det persikosmak, det var det. Och utifrån bilden så ska den vara sur, det var den!!! Den levde helt klart upp till sitt namn.


  

Marabou Orient:
Toppbetyg, toppbetyg, toppbetyg!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0