Shoes

Storshopping i Marieberg idag. Det jag bestämt var ute efter var skor och jackor!!! När jag verkligen vet vad jag vill ha så brukar jag faktiskt hitta det, så även idag. :)

Mamma visste inte att de öppnade kl 11 på söndagar så vi var där redan kl 10... Men då åkte vi till Ikea ist och tog en morgonfika. Inget går upp mot cheesecake på morgonen.  Där köpte jag ytterligare en planta att ha i fönstret + "ombyten" till mina (nu) två plantor. 



Drog över till Skopunkten direkt efter och två par skor följde med hem.



Älskar verkligen dom bruna! Men båda paren är helt perfekta, mest för att de är klackar men inte känns som klackar.

Sen åkte vi in till Marieberg som var den ursprungliga planen och jag som inte kan låta bli köpte lite mer saker än bara skor och jackor såklart...

En till halsduk (men denna gång var det faktiskt okej för jag hade ingen svart), en svart bandeau (likadan som den vita jag har), tre par trosor och en massa toffsar.



Sen hittade jag även en ring som jag fastnade för...


Sen tog vi lunchpaus. Grillad kyckling-chiabata=MUMS! Så god!


Vinterskor är ju såklart ett måste nu när kylan närmar sig och även om dessa inte ser speciellt varma ut så är dom det. Fodrade med ludd och jättesköna. Tror att jag gillar pälsen längst upp...än så länge iallafall...


Som tur var så hittade jag även en jacka innan dagen var slut. Tyvärr inte exakt en sån jag hoppats på men den här är nog den näst bästa så jag nöjer mig. Jakten efter den gröna tygjackan fortsätter...


Om man sammanfattar dagen så är jag oerhört nöjd!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0