Storshopping på bokhandeln

Allt är i en enda stor röra just nu och jag känner att jag verkligen behöver organisera mig en del. Därför tog jag med mig mamma till bokhandeln och köpte en del saker som förhoppningsvis kommer hjälpa mig att hålla ordning på allt.

    
En whiteboard att skriva upp allt viktigt på så jag  kan titta på allt samtidigt och får en överblick på allt som borde göras. Köpte även en kalender som jag kan bära med mig. Hade egentligen inte tänkt köpa en kalender för att jag vanligtvis brukar vara så dålig på att använda dom, men den här verkade så oerhört bra. Så denna gång ska jag verkligen försöka.

Sen hittade jag även något som jag velat ha i så många år...

En världkarta!!!

    
Har velat ha precis en sån här hur länge som helst nu. Ska sätta ut en nål på varje ställe jag besökt och jag har tänkt att bära med denna karta genom hela mitt liv. Förhoppningsvis får jag en nål utanför Europa snart!

Den är väldigt stor kartan ( 200 x 124 cm) och kommer säkert ta upp hela väggen, men innan jag kan sätta upp den måste jag och pappa köpa en korkskiva att ha bakom. Har jag tur så följer han med mig imorn.

Så oerhört jätteglad över mitt inköp! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0