Tårta

Som sagt så vann vi NV-kampen för några veckor sen och just därför firade vi med tårta idag :D Brukar vanligtvis inte äta tårta men dom som bjöds på idag var faktiskt väldigt goda. Himla härligt och äta tårta på lektionen med klassen.



Idag invigde jag några av mina inköp från igår. Jackan och halsduken samt de bruna bootsen och ringen. Mamma impregnerade skorna imorse och det var inte bra... De blev jättekonstiga, helt fläckiga och så, men nu är det fixat så de ser i princip ut som när jag köpte dom (bara lite mörkare kanske).



Just ni befinner jag mig i soffan framför Malmö vs Bofors. HEJA BOFORS!!!

Har gjort en del planer för veckan med:

Onsdag: Bild och Form
Torsdag: Äta lunch ute med kompisarna
              Njuta på läktarn när resten av klassen tvingas genom ett pip-test på idrotten
              Träffa en vän på stan som jag inte sett på jättelängen nu
              Träffa en annan vän och gå på bio (Friends with Benefits)
Fredag: Se om ytterligare en vän vill äta lunch med mig
Söndag: Till Arvika för släktträff 

Resten av tiden...PLUGGA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0