Vilka är bäst? Jo NV3!!!

Igår var det programdag på Bergslagsskolan då vi tävlade mot NV1 och NV2 och vi krossa dom totalt!!! En riktigt bra dag var det och jösses va kul vi hade. Jag var med och tävlade i limbo, dragkamp och levande alfapet och jag gjorde iallafall en hyffsad insats. 

Poängen: 

NV1     13,5
NV2     16,5
NV3     21


Suddig bild, jag vet men detta är iallafall ena riktigt glada vinnare/regerande mästare!!! Min klass är faktiskt himla bra, alla är så oerhört snälla och jag trivs väldigt bra. :)

Efter nio-kapen vi hade på förmiddan så åkte vi till Boda Borg och sprang runt bland banorna och det var väldigt kul det med. Visserligen fick vi inte så många stämplar men vad ska man med många stämplar till när man har såpass skoj som vi hade?

   
Den dagen hade jag faktiskt hela 3 (!) olika outfits på mig.

1. Nio-kamps-kläderna. Lätta och röra sig i och dom känns bra med ;)
2. Riktiga träningskläder för dom fysiska äventyren på Boda Borg.
3. Lite finare kläder för att fika med M och E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0