Shoppat! Igen...

Åket in till Marieberg idag för lite shopping med Mamma. Jag måste verkligen sluta köpa saker! Snart har jag ju noll kronor kvar...

Kan väl trösta mig med att allt det jag köpte var nödvändigt iallafall. Sen bidrog även Mamma en del eftersom jag är fattig för tillfället.



Nu när jag har väska och örhängen så är min bal-outfit komplett. Eftersom det tydligen ska rega på oss på baldagen köpte vi även ett vitt enkelt paraply. Alltså nödvändigt, kommer använda paraplyt senare med för det var faktiskt fint.

Svarta jeans behövde jag eftersom mina är trasiga och skor behövde jag eftersom mina nuvarande är för lortiga!
Linnet var bara för att jag gillade det dock... Men mobilväskan var viktig, en sån har jag velat ha länge för en sån är praktisk.

Mamma köpte ponchon och tycker att jag ska ha den på studenten då det tydligen också ska regna. Men jag provade den när jag kom hem, INTE charmigt! Så jag skippar nog den...

     

Sen åt vi såklart den goda mackan som vi alltid äter när vi är där inne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0