Studentbalen 2012

Våran studentbal var igår och det var väldigt häftigt att gå på bal. Alla var så oerhört fina! Nu kanske inte balen var sådär jätterolig men jag är himla glad att jag gick. Det roliga var nog mest innan själva balen. Göra sig iordning, ta fina bilder och åka Cadillac och sen gå upp för den långa backen och ha allas ögon på sig.

När jag var klar med hår, smink och klänning och så åke jag och en kompis ut till våra dejter och tog bilder med dom. Efter det åkte vi ut till ett annat ställe lång ut i skogen och tog bilder med fem andra par som alla gick i våran klass. Riktigt fina bilder blev det! Stiliga pojkar i kostym och fina flickor i vackra klänningar.









  





  

Sen var det dax att åka till våran bil och chaufför. Detta var nog för mig kvällens höjdpunkt! En ljusrosa Cadillac! Vi åkte först ett par varv genom stan och ittade på alla andra som även dom åkte genom stan. Sen åkte vi upp till röda mattan och klev ur! Och jag stod på fötterna hela tiden, inget stå på näsan här inte! Sen gick vi upp för backen och jösses vad mycket folk det var där! Helt galet mycket folk. Promenade upp gick bra iallafall och Mamma fick sina bilder.







  



När vi väl kom in fick vi en välkomstdrink och det minglades en del. Sen gick vi och satte oss och maten kom in. Förrätten, okej. Huvudrätten, nej. Efterrätten, MUMS! Vi satt till bords i några timmar och sen var det dans. Min baldejt bjöd upp till dans så det blev två omgångar vals! Trångt på dansgolvet och valsen kanske var lite knackig men jättekul var det iallafall. Sen blev det annan dans.




  




Min baldejt var helt fantastisk och jag kunde inte ha bett om någon bättre. Han var superbra och jag är så nöjd som man kan bli. Tack! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0