It's the end to an era

Sen jag var 7-8 år har jag gått på Bild och Form på Kulturskolan men nu är det slut. Nu när jag tar studenten och fröhoppningsvis ska börja på universitet så kommer jag inte ha möjlighet att gå kvar. Många minnen från dessa tio år som jag aldrig kommer glömma.

Sista bildlektionen var jag såklart tvungen att ta lite bilder för att kunna se tillbaka på i framtiden.

  

    




På avslutningen så var vi i Konsthallen. Alla elevers verk är uppsatta och alla som vill kan komma och titta. Vi i gruppen samlades, tittade på allt och hade kakkalas. Alla bidrog och bakade något som de tog med. Detta är vad jag bakade och tog med mig:

    

Det här sista året gjorde jag inte speciellt mycket, jag gjorde tre drömfångare, en ståltrådsgubbe och en "röd tråd".

   
Kanske lite svårt att se eftersom de hängde i fönstret men en helsvart och två helvita.

    
Vi skulle alla göra enn "röd tråd" som gick från bild till bild. Alla elever gjorde varsin och detta var min.

Eftersom detta var allra sista gången så köpte jag och en kompis en merci-ask och lila blommor till våran lärare som tack! Blommorna höll tydligen i en och en halv vecka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0