Nu är även jag klar med gymnasiet!

Skickade in det sista arbete för några timmar sen så nu är jag fri! Inga måsten finns kvar. Eller joo, några måsten finna allt kvar. Mitt rum ser ut som en soptipp och MÅSTE städas. Släkten kommer ju hit på studenten vilket blir den största släktträff jag varit med om. Vi blir väl kanske 12 st, vilket i min släkt är mycket. Det kommer bli kul!

Förra veckan var jag och mamma och tittade på baseboll. Min bror spelar i Karlskoga Bats som är i elitserien och dom vann. Matchen var tråkig till en början men blev lite mer händelserik mot slutet. Jag föreslog att mamma och jag skulle åka till McDonalds innan och köpa en stor låda med nuggets. Det var gott, var mamma tvungen att erkänna till slut.




IP, Karlskoga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0