5 November 2012

November är här. Äntligen! Nu börjar den härligaste tiden på året och som jag har längtat. Det är mörkare på mornarna och det är kallare under dagarna. December och julen kryper allt närmare. Härligt!
 
Men just i detta nu sitter jag i klassrummet och vi går igenom allas visprojekt, usch jag vill inte ha någon kritik på min. Alla andras var så bra, själv skäms jag lite...! Trodde jag kunde lämna detta projekt bakom mig när jag gick på lov. Fast å andra sidan är allt ganska tjatigt här, lär väl inte slippa detta projekt förens till sommarn då jag slutar här.
 
Var ju borta mestadels av lovet då det tydligen snöade en hel del, himla synd att jag missade det. Nu är det kalt på marken och plussgrader i luften. Men snart är det ett vit täcke som täcker Sverige hoppas jag.
 
Såhär vill jag att det ser ut när jag lämnar huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0