25 Oktober 2012

Mindre än två månader kvar till julafton! Ville bara påpeka det...
 
Idag var det redovisning för "Visprojektet" och jag och mina två klasskompisar hade fattat som att vi skulle börja 9.00 men neeeeeej. På skolan får man aldrig klara besked om vad som ska ske tydligen. Allt är flummigt, ingenting r vettigt, saker bestäms tre minuter innan det ska ske och lärarna tror att alla elever är tankeläsare för ingen beättar något! Så där satt vi, tre stycken och väntade, i två timmar! Först så skulle såklart alla fixa sina filmer för ingen var klar, sen var det tydligen jätteviktigt att gå till cafeterian och dricka kaffe i en halvtimme, sen skulle det såklart sölas en del men sen kunde vi börja. ÄNTLIGEN, kände jag då. Riktigt skönt att bli av med det.
 
 
Senare ikväll ser jag fram emot "Kockarnas Kamp" och "Hela Sverige Bakar". Matlagningsprogram is the shit! Inspirationen flödar och jag blir jättehungrig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0