3 Oktober 2012

Redan Oktober? September var ju nästa aldrig ens här känns det som. Men Oktober är bra. Jättefina färger ut just nu, det är svalt och skönt och mörkt på kvällarna. Ddet enda dåliga är väl att det prompt ska regna hela tiden. Lite synd, men det hör väl hösten till. Håller tummarna för att regnet övergår till snö ganska snart.
 
I måndags bestämde jag mig för att utföra en liten joga-session. Det var ganska längesen jag jogade så en gnutta stel kan man väl säga att jag var. Laddade ner en app och höll på i en timme. Fyy vad jobbigt det blev. Man måste i princip vara orm för att klara vissa poser. Men oavsett hur det gick så tycker jag om att joga, väldigt avslappnande. Ett tag provade jag morgonjoga innan jag gick till skolan men det blev lite för tidigt för mig. + att jag då redan var avslappnad av nattsömnen. Men på eftermiddagarna är det bra, när man kommer hem. Så jag tänker försöka fortsätta med det nu. Hoppas bara jag får lite muskler snart så jag faktisk kan göra allt som är tänkt att man ska kunna.
 
Försökte mig på något liknande, kanske inte såg precis ut som på bilden men rätt nära var jag nog haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0