Hockey

För några dagar sen var jag i Nobelhallen för första gången denna säsong och som jag saknat stället. Jag märker aldrig hur mycket jag saknat det förens jag är tillbaka och se allt och känner doften. Kan anses konstigt, men jag älskar doften i Nobelhallen! Åhh vilka barndomsminnen.
 
Derby var det också, vilket betyder en knökfull hall! Trångt som attan och fulla gubbar som lutar sig mot en (mot Fredrik) och tar en paus innan de tränger sig vidare. Trots trängseln så var det lätt en av de bästa kvällarna på länge. Gå på hockey men några riktigt goda vänner, kan inte bli bättre. Och att vi vann var såklart grädden på moset. Det är även bra att det finns mycket fint att titta på där...
 
Går man på hockey så SKA man stå så nära isen som möjligt. Det är lag på det.
 
Trångt! Endast på derbyn är det såhär mycket folk.
 
Längtar redan tills nästa gång jag får gå på hockey!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0