Höstshopping

Igår var jag på stan med en vän, fikade och shoppade. Eller rättare sagt, jag shoppade, hon tittade bara. Brukar bli så att jag alltid köper något då jag är på stan. Även om det bara är något litet. För en vecka sen vara jag på stan med en annan vän och då köpte jag saker med. Kan ju inte låte bli!
 
Fina texturer vill jag ha och (för mig iallafall), nya färger. Vinrött är ju nya fären för i år, vet ite hur mycket jag köpt i den färgen. Den gul-orangea halsduken var lite "wild and crazy" men jag gillar den.
 
Strumpbyxor, halsduk, strumpor, hår-doughnut, halsband och nagellack.
 
Ska bli så kul att få se lite höstig ut nu. Eller vintrig kanske jag ska säga, snön har ju kommit.
 
Detta halsband blir nog att ha till julborden som kommer allt närmare. Längtar mycket till det.
 
             
 
Och nu bli det mintgröna naglar med. Just nu gäller pastellfärger för mig, tidigare har jag haft blåa och lila naglar men igår kände jag mig väldigt "jag-vill-ha-mintgrönt-nagellack-nu"-ig. Väldigt glad blev jag när jag hittade precis den färg jag förestllt mig hela dagen.
   
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0