10 September 2012

Hejhej!
 
Har suttit här ett tag nu med min skoldator och försökt hitta ett avsnitt River Monster som jag missade för ett par veckor sen. Det stog och dom sa att programmet började kl 22.00 men dom visade det kl 21.00. Dumma Discovery... Jag hittar inte avsnittet! Alla andra säsonger verkar finnas och alla andra avsnitt men inte det jag vill se...
 
Som sagt, skoldator? Ja! Den är fin, stor och TUNG! Och cykla med den över axeln i uppförsbackar och kurvor är ingen barnlek. Men den funkar bra och är mycket finare än den jag har sen innan. Det finns även massa skojiga program instalerade på den här och den har webbkamera, vilket betyder att jag inte behöver köpa någon ny dator! Iallafall inte förens nästa år ;)
 
Tänkte välja ut några få bilder och få in ifrån min mobil, inte det lättaste att hitta de man söker efter när det finna 1683 st bilder på mobilen. Men några fick jag över.
 
Under sommarn så jobbade jag. På pappas jobb. Fullt med 50-åriga gubbar och en och annan tant. Inte allt för varierande arbetsuppgifter men ändå helt okej. Mitt "kontor" var på femte våningen och jag hade en riktigt fin utsikt över sjön.
 
  
I några veckor drog jag sånna här små sladdar ut en massa kontaktdon. Låååångtråkigt
 
  
Kunde inte riktigt klaga på denna vy!
 

Fredagsfika gällde på jobbet. Då dom bjöd på gräddglass med jordgubbar blev jag extra glad!
 
Strax innan jobbet tog slut bestämde jag mig för att börja träna. Springa närmare bestämt. Hade precis hittat ett träningsschema som jag bestämde mig för att följa. Det var inte ett så krävande schema, små ökningar under en lång tid. Kände att det passade ganska bra.
 
Än så länge har jag inte fuskat en gång och jag tänker inte fuska heller. Påbörjade vecka 7 idag och jag tänker slutföra detta!
 
  
Går i skola nu, inte det mest roliga (inte roligt alls) men det är för min framtids skull så jag måste stå ut. Vissa saker är roligt dock. Teckningskursen är min favorit. Kroki var även kul det med. Vi övade på att måla av varann först. Vissa i klassen gick fram och ställde sig/satte sig och vi andra skulle måla av. Allt för att öva upp oss inför den dag så det kommer en äkta kroki-modell, alltså en spritt språngande naken man eller kvinna!!! Som man ska måla av!!! Utan att fnissa/bryta ihop!!! Hur ska jag klara det?!?!?!
 
  
Dessa blev mina två bästa skisser från den dagen.
 
Idag har jag slagit in paket. Inte tillräkligt med paket tyvärr. Hann bara med det som ska skickas över atlanten. Min far fyller år imorgon och hans paket är inte inslagna än, det måste alltså göras imorn. Ska även baka något till honom som vi kan fika på vilket betyder att jag måste till affären. Ska även på promenad imorn med en kompis. Mycket att hinna med men eftersom jag inte vill/tänker/kommer gå till skolan imorn så lär nog allt hinnas med :)
 
Måste även städa mitt rum, paketpapper ÖVERALLT! Haha
 
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0