28 September 2012

Ringde till CSN tidigare idag och frågade om jag har rätt till studiebidrag i år (fick ett brev om det för några dagar sen) och JAA, jag har rätt till det! Så glad jag blev. Så himla skönt att få en liten slant varje månad, passar mig utmärkt. Kommer från och med nu bli lite enklare att pallra mig iväg till skolan varje dag. Känns nästan lite som att jag får betalt för att vara där haha.
 
Idag hade jag iallafall keramik hela dagen. Vi var sammanlagt fyra stycken där idag. Visst är det tråkigt att det är få men ibland är det även himla skönt! Det var jag, min klasskompis, en gubbe och en tant. Och på förmiddagsfikat så bjöd tanten på kardemummakaka som var supergod! Mums!
 
Jag såg en stor svamp när jag var ute och sprang förut! Kom på efter jag sprungit förbi den att jag ville fota den så jag fotade en annan.
 
Svamp. svamp, svamp!
 
Jag är säkert jättefjantig men jag tycker det är jättekul och se stora svampar. Blir alltid lika fascinerad...
 

Kommentarer
Postat av: erica

tycker vi får ta en springtur tillsammans snart :D

Svar: Absolut! Det får vi göra :)
Ellinor Pettersson

2012-09-28 @ 19:10:34
URL: http://ericaskyllkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0