Karlstad-shopping

Åkte in till Karlstad med mamma för några dagar sen för att shoppa lite! Var verkligen i desperat behov av nya jeans och jag hade tur, hittade tre par! Det var en trevlig dag och jag är riktigt nöjd med vad jag hittade.
 
Detta är vad jag köpte:
 
  • Tre par jeans: två från Vero Moda och ett par från JC. Känns riktigt bra att äntligen ha jeans som passar, alla jag har sedan innan är antingen för stora eller för små.
  • Två toppar: en vinröd (känns som att vinröd verkligen är höstens färg) och en monstrad bara för att jag älskar mönstrade toppar.
  • En vinterjacka: sista affären vi var inne i och jag hade inte direkt tänkt köpa något, gick mest runt. Men sen hängde den där och jag behövde ju faktiskt en ny vinterjacka + att jag länge velat ha en jacka just i den gröna färgen.
  • Pärm + register: måste börja organisera mig och alla papper jag har!
  • Anteckningsbok: något jag alltid tänker ha i väskan från och med nu. För att skriva ner viktiga saker i och för att kluddra i då jag har tråkigt.
  • Ringar: enkla vanliga guldringa (har redan silvriga, nu var det dags för guld).
  • Väska: Helt galet hur länge jag letat efter en brun väska med både axelrem och handtag som är i precis rätt storlek! Så glad att jag äntligen hittat en.
  

Gillade "fickorna" på de svarta jeansen :)
 
(Jag vet att bilderna är ganska dåliga, men jag skyller på ljuset. Inte det smartaste att fota saker inomhus utan något som helst dagsljus men det får duga iallafall)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0