Kunde inte låta bli...

 
Igår var det kvällsöppet på stan så jag åkte dit med mamma. Det verkar som att jag inte kan gå in i en affär utan att köpa något. Lyckas alltid hitta något jag vill ha. Men, det var även 20% rabatt på allt jag köpte så det var ju bra iallafall.
 
MQ har även öppnat i stan nu! Så bra! Där kommer jag nog köpa en hel del i framtiden.
 
Röda mattan och allt på öppningsdagen!
 
Det blev en stickad mintgrön tröja, ett par svarta boots och ett anteckningsblock.
 
  
Svårt att få rätt färg på bild men det första stämmer ganska bra.
 
 
Tänkte ha detta block till mina arkitektanteckningar. Så nu blir det plugg, plugg, plugg för min del!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0